Tjingeling


 Gårdagen träning blev bravo ;)
Onsdag morgon pigg som en lärka körde jag till gymmet redan klockan 06.00

20min löpning
25min Powerwalk

Sedan styrketräning: BEN

Igår jobbade jag till halv sju. Därefter gjorde jag slingor på min chef. Efter vi vara klara var det dags för mig och Alda att bli fina i håret =) Jag jag fick lite kallare toner i mitt hår och Alda..ja säg vad vi inte gjorde hahaha. Crazy!!! Super fint blev det iallafall ;)
Hemma halv tolv igår kväll helt slut...


Nu har jag precis satt mig ner i soffan.  Har stått och gjort lussekatter halva kvällen eller jag hela får man nog säga. Och hör på häpnad...jag har inte ätit en enda ännu. Det kallar jag strongt! :p
Inget gotte för min del på vardgarna inte!



Nu ska jag snart nanna kudden...
Natti Natti

2010-11-25 @ 22:25:21 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0