Vilket shopping humör jag är på ;o)

På lunchen brukar många av oss på jobb fördriva tiden med att gå in på lindex, hittade dessa två par byxor idag fast svarta för 150:- st, riktigt billigt =) Funderar skarpt att köpa dom byxorna till vänster i den färgen också riktigt snygga dom med :d...ja menar 150.- det är ju ingenting.


Lindex Shop Online - Haremsbyxa

 
Lindex Shop Online - Byxa 
Efter jobb körde ja till Entré för att möta upp Fredrik. Vi kollade MQ för dom har idag för alla klubbmedlemmar 20% på allt =) Men där hittade vi ingenting, vi gick inom intersport och även inom en lite skoaffär som ligger bredvid. Där hittade jag liknande skor Malin köpt, jättefina Svarta med guld detaljer på=) inte så dyra heller 699;-.
Jag nappade på dom, för några varma vinterskor äger jag inte plus att det är inte lätt att hitta skor när man har så småt fötter som jag:d
Jag är riktigt redo för en kall vinter nu =) Varm jacka och ett par varma skor NICE=)
Timberland Euro Sprint Black
2010-11-03 @ 19:01:35 Shopping/Mode Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0