En händelserik torsdagskväll

Efter jobb körde jag hem direkt eller ja, jag var tvungen att tanka bilen på vägen. När jag kom hem åt vi kvällsmat och började diskutera lite hur vi har det här i lägenheten och om man skulle kunna möblera på något annat sätt för att det skulle se bättre ut. Vi båda fick samma idé och ni som känner mig vet att kommer jag på något jag vill göra så gör jag det direkt. Alltså inte imorgon, till helgen eller i nästa vecka utan NU!
Så vad gör vi, jo möblerar om helt. Det blev riktigt bra faktiskt :D På Lördag kommer pappsen och då ska han hjälpa oss men det sista här i lägenheten, längtar :D


Nu ska jag nanna kudden lir löpning imorgon bitti igen för tredje morgonen på raken :D

2010-10-21 @ 23:04:03 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0