Lördag

Första lördagen på länge då jag bara är hemma och tar det lugnt.
Idag har jag jobbat mellan 9-14.30. När jag kom hem tittade Mämmi förbi på en kopp kaffe, satt mest och snackade och hon visa mig vad hon shoppat i stan :d Ett par riktigt snygga stövlar och ett par byxor och ett skärp.
Själv är det rätt tomt på kontot, nu efter allt med flytten och nya saker vi köpt till lägenheten så nu får man leva lite snålt till löning. Kommer dock in lite extra pengar nästa vecka :p och det är inte helt fel :)


Kvällen har mest bara varit lugn, kollat lite tv, ser expendables nu så ska fortsätta koncentrera mig på den.
Tjingeling


Ps: Imorgon blir det en riktigt träningsdag:D
And I Like it ♥
2010-10-16 @ 23:29:01 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0