Shopping och träning på menyn

Under eftermiddagen har jag och Fredrik varit på vift.
Åkte först och handla lite tillbehör till mitt nagel byggande =) Kan säg att jag börjar bli rätt duktig faktiskt. Denna gången jag gjorde påfyllning så hade jag vit gelé så att jag kunde göra fransk manikyr :)
Sedan åkte vi till Sony Ericsson, Fredrik skulle skriva ut några papper.
Efter besöket på Sony Ericsson körde vi till Nova, först in på H&M där jag köpte mig en hoodie (svart), sedan blev det ett par skor. Easy tone från Reebok =)
 
 

När vi kom hem blev det kina mat och när maten lagt sig lite blev det gymmet!
Löpbanet för min del :D 5km full fart :p

Natti Natti...nu har klockan sprungit iväg alldeles för mycket...
2010-10-26 @ 00:51:18 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0