SöNdAg

Sista dagen på denna veckan, är det bara jag som tycker, men tiden går så himla fort. Man hinner knappt med ju.
Det är idag vi ställt om klockan och jag tycker det är till en fördel i nuläget.. Jag menar vaknade klockan 9 (sommartid) och då är klockan bara 8. Det är ju perfekt . Det är ljust ute på morgonen, jag passade då på idag att njuta av att springa ute.
Blev min vanliga runda på 5.2km. Har märkt att när jag springer lika långt på löpbandet tar det längre tid än när jag springer ute... Är det någon annan som också har det så? Ja menar jag tycker jag springer mycket fortare på bandet än ute ändå tar det längre tid..
Igår när jag sprang på löpbandet tog jag i så mycket för att få samma tid som ute men höll nästan på spy efteråt. Dom sista minuterna sprang jag inte utan jag  kuta. Skumt tycker jag..jag menar sträcka som sträcka...

Petra var här en stund i förmiddags också, kul att visa upp lägenheten för alla :P Vi trivs som fisken i vattnet här nere. Jag kan säg att jag har aldrig trivts så bra som jag gör nu :d
Sedan har vi varit en sväng på Maxi och handlat, handlade rätt mycket frukkt som jag tänkte göra smoothies av sen. Mums :D
Nu blir det bara en lugn söndag, har tvättid om 30min så blir lite sånt "måsten" idag också.

Hoppas ni får en lika mysig söndag som jag...
Tjingeling

2010-10-31 @ 13:38:11 Träning & Kost Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

madeleine davidsson... på löpbandet springer du ju på samma ställe hela tiden, därför det tar längre tid. ;)

2010-10-31 @ 21:49:07
URL: http://www.sandramalmstrom.blogspot.com



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0