Sorry, dålig uppdatering igår...

Igår blev det tyvärr ingen uppdatering, var hemma snabbt om efter jobb och sedan var jag inte hemma förrän halv tolv.

Morgon träning blev det igår, Ben och rumpa fick lida denna morgon...eller ja.. mer idag faktiskt har jag JÄTTEträningsvärk. Jag försöker köra olika övningar var gång så att jag "chockar kroppen med  olika övningar var gång. Tror på bättre resultat då. Passade på att ta lite sovmorgon också så började inte förrän klockan 12. Vi har lite sådär lugnet före stormen på jobb nu. Så då får man passa på och ta lite ledigt.

Efter jobb körde jag hem, käkade snabbt sedan åkte jag och Malin till Entré för att handla present till hennes brorson och efter det gick vi så bio. Vi såg pappa på burk. Den var ingen speciell så men ändå var den bra och mysig på nått sätt. Hemma igen vid halv tolv då sängen kallade direkt. // Madeleine
2010-10-20 @ 11:13:25 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0