Tjingeling

Nu har vi fått gjort massor. Pappsen kom redan klockan nio imorse. Då åt vi frukost och gick igenom vad som skulle göras här hemma. En hylla har satts upp, tavlor, lampa min favo spegel mm.
Här har blivit sååå fint :d
När pappa gått kom lille Mämmi :) Jag skulle hjälpa henne med hennes hår, hon ska på fest ikväll. Har även varit och fyllt i min tatto, där var ett ställe det hade släppt så lite som en liten prick så störde mig på det. Det ska ju vara perfekt.
När jag kom hem fortsatte jag me mämmis hår. 
Nu ska jag köra och hämta Camilla, sedan ska vi möta upp Malin på Maxi. Vi ska handla lite inför ikväll.
Blir en mysig tjejkväll här hemma ikväll, laga lite mat, snacka lite osv. Fredrik är på lagfest så har lägenheten för mig själv.

Hörs lite senare.
Tjingeling
2010-10-23 @ 16:45:16 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0