Träningsvärk

Fy vilken träninsgvärk jag har efter gårdagens ben & mag pass...jisses..
Kunde knappt resa mig ur sängen imorse. Så idag blev det vila men imorgon blir det dags för träning igen:D
Det blir ett pass innan jobb, jag ska vara där vid kvart över sex tänkte jag, så jag hinner köra förbränning innan Micaela kommer vid sju, då vi ska köra styrketräning. Står biceps och triceps på schemat. 
Sedan blir det att duscha på gymmet och köra direkt till jobb sen. Frulle på jobb och sedan jobba till klockan 18.

På kvällen får vi besök :)
VI ska laga lite mat ihop, kolla Idol och en film antar jag :)

Tjingeling Hörs imorn
2010-10-14 @ 22:34:39 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0