2/9 Torsdagens kost och träning

Frulle:
Fiberhavregryn med protein, psyliumfrön, linfrö.
Låg kcal sylt och lättmjölk
1 Kokt ägg med kaviar på toppen =)
Vatten

Lunch:
Spenatsalld med keso, tonfisk,gurka,avokado, 1st ägg och 1st äggvita

Mellis:
Keso

Träning

Mellis:
Protein + Banan

Kvällsmat:
Polar extrem, smör, kaviar + äggvita
Te


Dagens träningspass:


Pass 1

60 min Powerwalk  (känns väldigt bra i min fot, I am back again :d )

Alla övningar 3 set med 12 rep

Mage:

Sidolyft


Hjulet:

Plankan:

Sit ups

Sit ups


GymPass 2

Cross 10min (uppvärmning)

Alla övningar 3 set med 12 rep

Biceps:

Bicepscurl med skivstång:

Stående hantelcurl:


Triceps:
Pushdown

Frenschpress:

Hantel bakom huvudet:


Löpning 30 min på bandet (Foten klarade det galant weehoo)
2010-09-02 @ 22:24:02 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0