Älskar att träna på morgon :) Fler som gör...

dsc00553 (MMS)

Älskar att träna på morgon :) Fler som gör det? Jag menar för det första, Man piggnar till fort 2 Man känner sig mycket piggare under dagen och har mer energi. 3 Ligger du på en puls på max 130 när du tex powerwalkar bränner du rent fett.(vill säga om du inte äter frukost innan) 4 Du har kvällen fri 5 Du får läst morgon tidningen i lugn och ro ;) iallafall när du går på bandet som jag gör nu ;) Tjingeling

2010-09-16 @ 06:33:54 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Madeleine!

Håller med till 100%! Morgoncardio är FANTASTISKT härligt :-). Jag har läst din blogg i en vecka ungefär, och det roliga är att du också tydligen tränar på träningsvärket. Hoppas du får en trevlig dag.

/ Elin

2010-09-16 @ 09:32:00



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0