Äntligen Fredag och äntligen ledig :)

Vilken dag på jobb vi haft, så intensivt hela dagen-. Tror vi var 18-20 pers på en gång som mest. Hel sjukt. Men så är det lönedagen som denna :d alla vill bli fina i håret.
Nu är jag hemma, ensam hemma är jag ikväll.
Fredrik är iväg på Svensexa för sin bror :d, har fått spännande bilder under dagen haha...
Nu har jag precis värmt lite kyckling gröncurry gryta jag hade i frysen och ett stort glas vatten till det, mums.
Sedan blir det att fixa och städa lite här, visst vi är mitt uppe i en flytt men här måste se någorlunda anstädigt ut tills imorgon:D. Ska även måla dom partier på väggen som vi spacklade häromdagen, idol ska vara igång och även lite övning inför bröllopet. Blir nog en tjejfilm också:D Har ju hela natten på mig... myskväll deluxe :p
Jag är ju ledig imorgon :D 

Blir dock ingen träning för mig idag, min fossing vill inte ge med sig... tror jag började lite väl snabbt och intensivt med min träning efter stuckningen...men va f*n jag hatar att sitta still :(
Hoppas det blir bättre snart, får träna var dags träning nu och köra kanske varannan tills det känns helt 100 i foten...........


Ha en underbar Fredags kväll
Tjingeling
2010-09-24 @ 18:56:08 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0