"Du är inte klok" Sa min lille Mämmi

Efter Söndagens -må dåligt dag- Jag lovar jag rörde inte en fena.

Måndagen (igår) 45min crosstrainer, lite ärenden, tvätt och packa osv...

Tisdag som idag, jobbat hela dagen (full lista) kör jag hem, tar på mig träningskläder, tar en koffeintablett och sticker ut på en löpnings runda. När jag började springa tänkte jag att jag skulle springa en lång sträcka så att förbränningen kommer igång riktigt ordentligt.
Jag sprang och sprang och tänkte inte så mycket annat mer än långdistans, att det var riktigt härlig luft ute och att det är himla mycket dom byggs överallt.
Hade som vanligt världen bästa app igång i mobilen Endomondo.
Jag kom hem... och det står 10.9 km på Endomondo....
Jisses Nästan 1.1mil haha... det kallar jag förbränning deluxe

2010-09-28 @ 21:52:45 Träning & Kost Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat! Springer själv mellan 12-17km, tre gånger i veckan. Just nu tränar jag inte inför någon tävling så det blir runt 12km.

2010-11-02 @ 19:28:37
URL: http://chyde.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0