En dag kvar att jobb sen helg :)

Nu är jag äntligen hemkommen :) Har jobbat och fixat naglarna.
Det stod träning på schema också idag men just nu känner jag att jag absolut inte har ork till det.
Denna veckan har det varit mycket intensivit på jobb plus att jag har jag inte varit lika pigg som förra men jag håller på att ändra lite i mitt kostschema så har inte haft så mycket energi. Men det är alltid så i början under en förändring i kosten. Dom säger ju att 70% av ens resultat på gymmet/träningen är kosten så kände att jag får lägga om lite nu så resultaten jag vill ha börjar komma :)

Vilodag för mig idag alltså...
Har en hel del som måste fixas.. Vi flyttar ju snart :d

Tjingeling
2010-09-09 @ 19:58:19 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0