Helt slut

Dagen började med  morgonträning, 30 min löpning och 30 min Powerwalk. Kändes sådär i foten, gör rätt ont om jag ska va helt ärlig. Så ska nog vara försiktigt med att springa, ska testa köra enbart crosstrainer imorgon så får jag se hur jag känner efter det. Är ju den skonsammaste cardio jag kan köra.

Det var nästintill full lista på jobb idag, härligt. Jag färgade en tjejs hår idag och det blev så så snyggt. Funderar på att göra likadant hihi. Har funderat länge på att bli lite mörkare och det är nu den rätta tiden är för det nu när hösten kommer smygande.

På lunchen blev det lite fixande, var inom kemtvätten och hörde om hur lång tid det skulle ta för att få klänningen klar och det skulle bara ta 3-4 dagar så det är ju lugnt då:d. Var även på Willys för och handla lite smått och gott till helgen. Skönt att göra det idag och slippa alla galna människor ute på Fredag då lönen kommer.

Jag kom hemma från jobb strax innan halv sju. Då var pappa här i full gång med lite fixande i lägenheten inför flytten. Han satt bl.a upp ett ventilations galler i köket, tog bort en expanderbult i taket efter min sandsäck och spacklade igen det, tog ner hyllan ovanför sova mm.. 
Efter att han hjälpt oss klippte jag honom för tack för hjälpen :)
Sen för den del så var han så långhårig och jag hade skämts om han hade sagt till någon att han hade en dotter som var frisör haha..
Som man brukar säga....
Skomakarens barn går ofta i dem sämsta skorna..
Väldigt bra ordspråk tycket jag:D



Nu ska jag sova...
Natti Natti

2010-09-22 @ 23:16:24 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0