Inte en vanlig Tisdag...

Dagen började med stress.
När klockan ringde trodde jag att jag tryckte på snooz knappen men tydligen inte...
Vakade med andan i halsen och tittar på klockan. 07.45... Uupps
Då fick jag fart, skynda mig att göra mig i ordning och fixa ihop lite saker inför kvällen...
Körde till jobb, där jag sen såg att dagen kommer bli rätt lugn...
Ca en vecka till barnbidragen,  ytterligare några dagar till lön... det märks på både bokningar och kunder som ringer. Tror många ligger lite lågt nu efter semestern, alla barn börjat skolan och dagis och dom behöver nya saker till det.
Såg innan jag gick hem att det har fyllts på lite mer imorn och resten av veckan. Segt om det är lugnt för länge.
Men idag passa det mig utmärkt, slutade för en liten stund sen.
För ikväll har jag en lite

För min kära vän Camilla som fyller 25 år imorgon :)

Så nu är jag bara hem om och ska fixa mig lite :d

Hörs senare
Tjingeling
2010-09-14 @ 17:45:11 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0