Jag ska aldrig dicka mer....

Är det inte så man brukar säga dagen efter?
Igår hade jag lite tjejkväll här hemma, vi var inte så många men vi hade så j*vla roligt.
Jag hade fixat välkomstdrink gjort på vodka,frysta jordgubbar och honung. Sedan hade jag gjort nachotallrik med köttfärs och ost. Poppe, chips, morätter och gurkstavar dippor, Vin, vodka, gin, barcardi razz, blanevann mm.
Vi drack, vi åt, vi snackade, vi skrattade, vi sjöng, vi dansade och hade så himla roligt. En av dom roligaste kvällarna på länge faktiskt.

Idag har jag mått som jag förtjänar....usch detta har varit bland dom värsta dagarna jag har varit med om. Fy..
Jag säger bara en sak, jag ska aldrig dricka så mycket mer. Ucsh bara jag tänker på en alkohol så mår jag illa.
Hahaha... jag är 24 år och att dricka så mycket och bli så full...usch bör jag inte ha lärt mig!?!?!
Nä nu blir det ändring... Nästa gång blir det LAGOM!!! Och det kommer dröja kan jag lova!

Vi drog till båten efter en toppen kväll här hemma där vi dans loss. Vi ägde dansgolvet ;)

Tack tjejer för en toppen kväll!!!!!!
Det får vi göra om men med lite mindre alkohol haha.

Lite bilder från igår...
Me :D


Spontana gäster gillar vi =)


Madde drinken är något alla gillar
 
 
 
 


Fler bilder kommer komma upp på pixbox inom kort
2010-09-26 @ 23:21:13 Fest Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som att ni hade kul :)

2010-09-27 @ 23:19:46



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0