Räddaren i nöden!!!

Världens bästa vän har räddat mig idag!!!!!
I nästan 2 månader nu har jag letat efter en klänning till bröllopet vi ska på i oktober. Jag har verkligen varit inne i alla affärer jag kan komma på men inte hittat någon som jag tycker om eller känt mig bekväm i. Jag ska stå och sjunga inför 75 pers så jag känner mig inte som en "vanlig" gäst liksom.
Ikväll när jag var hemma hos Camilla så fick jag prova en klänning hon köpt. Hon har fått den skräddar sydd till henne och den är en klockren klännig på ett bröllop. Hon ska själv på bröllop på lördag.
Jag provar denna klänning och den sitter perfekt på mig :D Åhh jag får låna denna FINA klänning!!
Weeeiii vilken lättnad det känns. Den är så perfekt! Åh vad jag kände mig fin i den :p
Hihi så nu känner jag mig lugnare inför bröllopet. Måste dock titta förbi kemtvätten imorgon och höra hur långt tid det tar att få den tvätta hos dom, ifall nått skulle hända när Camilla har den på lördag (man vet ju aldrig).


Tack än en gång snäckan för att jag får låna den

2010-09-21 @ 21:41:05 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0