Sammafattning om helgen

Fredag:
Morgonträning, jobb och sen en lugn hemma kväll med idol och mys.

Lödag:
Vilodag från träning, jobbade till klockan två. Hem och fixa lite och bara tog det lugnt.
På kvällen hade vi M&M på middag. Vi bjöd på Fondue, mums. Blev lyckat om jag får säga det själv.
Fondue är ju så sjukt gott. Tack för en trevlig kväll :d

Söndag:
Morgonträning, sedan i väg och rösta. Det verkar gå åt rätt håll :d

Mys dag hemma hos Petra med fika, tjejsnack också hjälpte jag henne att sätt i färg i håret hon köpt.
Hemma på sen eftermiddagen/kvällen, lagade lite käk och sedan stylade jag till mina naglar :P
Följer givetvis SVT 1 :p

  

Rösta RÄTT!





2010-09-19 @ 22:47:17 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0