Tjingeling på er

Åh så nöjd jag är :D
Grejen är den att alla säger att det ska göra så j*vla ont, just vid revbenen men ICKE. Gjorde faktiskt inte alls ont. Visst det känns men långt ifrån ONT!!! 
En nackdel nu bara, måste var still ett par dagar nu...alltså ingen löpning, cross och sånt skoj :(
Men och andra sidan, det är bättre att vara still och att den läker fint och att jag kan träna massor sen :D

Efter jag blivit gaddad ;) åkte jag till jobb igen. Jobbade till halv sju. Körde sedan hem, packade lite och fixade lite här. Är ju snart dags :D Nu sitter jag här i min ensamhet och kollar på idol, sjukt sugen på att gå ner och hyra en film...
Hmm får se =)

Tjingeling
2010-09-29 @ 20:58:03 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0