Tjingeling

Nu är jag hemkommen efter en super super mysig kväll med Camilla :)


Ni som inte läst inlägget under, så har jag haft en överraskningskväll för Camilla för att hon fyller år imorgon.
Hihi älskar att fixa överraskningar ;)


Kvällen började med att jag hämtade upp henne hemma hos henne vid halv sju.
Hon hade ingen aning om hur kvällen skulle bli.

Vi korde in till stan parkerade bilen och gick mot Elyseé :)
När hon såg vi närma hos och att det var dit vi skulle gå in så sa hon " Ååhhh Fondue" haha.

Är så kul med Elyseé, alla förknippar det med Fondue :D inklusive mig ;)

Vi kom vid kvart i sju och gick strax efter tio (tur vi inte åt under alla dom timmarna, då hade vi rullat hem hehe).

Vi hade så mycket att prata om och det var så mysig att ta det över en middag :D
Fondue blev det så klart, är så perfekt för då kan man sitta och snacka medans köttet blir klart.
Mätta och belåtna gå vi mot bilen igen efter en en underbar kväll med världens bästa Milla

Första överraskningen avklarad :p



När Camilla satte sig i bilen öppnade jag bagageluckanför att hämta överraskning nr 2 ;)
Jag hade gjort en korg med vin, ansiktsmask, inpackning, ice mask, en glasform med stendekoration med ljus och en karamell påse :d

Detta var min present till världens bästa vän :D

Tack snäckan för en super kväll
I like you ;)

2010-09-14 @ 23:46:29 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0