Vilken bra dag :d

Idag har jag verkligen haft en lyxdag måste jag säga :D

Dagen började ju med träning:
60min
PowerWalk
20min Crosstrainer
Helt fantastiskt skönt

Bättre start på dagen får man inte :D



Började klockan nio som vanligt.
När jag kom till jobb, hade jag rätt mycket kunder inbokade på förmiddagen. Men när klockan närma sig fyra kunde jag gå för dagen :D NICE










Då körde jag till Burlöv Centrum för Lille Mämmi hade lagt undan en klänning där till mig som ja ev skulle kunna ha på bröllopet i oktober. Men när jag kom dit och prova den så täckte den inte knäna och det måste den :( ( klädkod).
Men jag hitta en riktigt snygg kjol istället :F Från MQ.
Svart med tyg och skin


När jag kom hem hade det kommit ett paket till mig weei
Vad kan det vara???
Jo, detta får ni förklarat i bilder istället för massa text ;)











TADA!!!!!!



Dom är långt ifrån felfria men är rätt stolt över mig själv.
Är första gången jag bygger naglar och om jag ska få skryta lite så har jag faktiskt
varit en gång hos en professionell och gjort detta och det såg värre ut.
Gud vad jag kommer spara pengar på detta.
Jag menar, jag bygger aldrig ut någon längd utan jag gör det  bara för att få förstärkning :)


Nä nu ska jag sova...

Blir gymmet tidigt imorn bitti




2010-09-16 @ 23:33:25 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0