Då var påsken över och allt är som vanligt igen för....

en del av oss. Jag har varit hemma idag också och kommer vara det imorgon med.
Känner mig inte riktigt redo än, det gör fortfarande väldigt ont och rörligheten är inte den bästa.
MEN det blir bättre och bättre för var dag :D Jag tror att om man tänker positivt som blir det bra med därför försöker jag göra det HELA tiden. Nu har jag varit ledig sedan i torsdags och jag har börjat klättra på väggarna, det finns inget i världen som är tråkigare än att bara var hemma och inte kunna göra en dugg.
Men jag är lika stark och envis som en myra ;)
Apropå myror så måste jag berätta en riktigt rolig sak.
Det var på vår/sommaren för några år sedan. Jag och min chef satt ute på gården på jobb och solade lite på lunchen tror jag det var. Min chef klippte sina naglar och det är ju inga konstigheter!
Rätt som det var så ser jag en myra som går med hennes nagel på ryggen haha, trodde först inte jag såg rätt men jodå så var det! Haha kanske inte låter så kul men ni skulle ha sett hahaha, vi skrattade så att vi grät.


Så himla roligt haha,
2011-04-26 @ 22:29:51 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0