Go kväll mina vänner/ovänner ;)

img_2893 (MMS)

Hmm kan dock inte komma på någon ovän... Men det finns alltid någon som stör sig på en eller går in här bara för att snoka lite. Nog pratat om det. Hoppas ni haft en bra helg!?! Jag har haft det toppen! Kvällen igår var super trevlig hemma hos M och J :) Idag har jag fått massor gjort allt från Powerwalk till tvättat till att ha chillat i soffan till Burlesque  och umgåtts med F, D, A, D och C :d och naturligtvis har BB varit igång ikväll :)  Imorgon är en dag jag väntat på länge.. Jag väntar ett samtal. Och det är inte vilket samtal som helst utan till....

2011-04-03 @ 23:48:30 Träning & Kost Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

VVVVEEEMMM????

2011-04-04 @ 15:17:25
URL: http://oonlydavidsson.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0