I have had too much to do, now i am back on track again

Nu är det ett bra tag sedan jag bloggade, 8 dagar sedan sista för att vara exakt.
Jag har haft sinnes mycket att göra och det är MYCKET som hänt i mitt liv nu och det är saker som jag inte vill gå in på i detaljer men bilder säger mer än tusen ord så en bildsummering kommer komma upp.
Mitt liv börjar lugna ner sig nu, saker och ting är ur världen och det känns riktigt skönt!
Saker från "Min lista" är avklarade och fler kommer bockas av successivt. Men en sak i taget!



Nu är det påsk och det kommer bli en mysig långhelg med familj och vänner.
Fredrik åker till Amsterdam tidigt imorgon bitti så med honom blir det inget påskfirande.
2011-04-21 @ 22:43:46 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0