En veckan har nu snart gått...

min vilovecka är snart slut, tiden går fort...men i detta fall känns det jäkligt skönt. Min ENERGI är tillbaka, jag känner mig lugnare inom mig och humöret börjar stiga uppåt ↑.
Denna vecka har varit välbehövlig vila för min kropp och nu LÄNGTAR jag tills på tisdag då det är dags för SPINNING igen!
Är grymt sugen på att köra ett Zumba pass imorgon också.... hmm tror det blir så ;)

Lite annat smått och gott om kost o tränings världen....
• Träningen framöver kommer bli hård, den kommer bli tuff, den kommer blir bra (hoopas jag) och jag ska kämpa som om det vore min sista dag i livet.

• Sedan är jag väldigt nyfiken på mina provsvar... hoppas på att få någon rättsida på min kropp...
Att få svar varför ingenting händer
Att få svar på hur jag ska göra
Att få svar på alla frågor
Jag väntar fortfarande....

• Kosten kommer vara lite annorlunda....
Den kommer gå mot alla mina principer sen tidigare.
Den gör så att jag mår väldig bra.
Jag har varit skeptiskt tidigare men ju mer jag läser om det dessto mer positiv bli jag.
Ätit enligt denna kost i snart 4 veckor.
Några cm här och där e borta.
LCHF
2011-02-12 @ 21:46:32 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0