Tvärtom vecka...

I söndags var jag riktigt ladda för en ny vecka, med nya utmaningar och massa skoj.
Vaknade igår morse och då var jag inte lika road av en ny vecka..
Kunde knappt gå upp ur sängen på morgonen och då hade jag ändå inte lagt mig speciellt sent kvällen innan.
Hela dagen kände jag mig trött och hängig... :( och därför blev det ingen träning för den kraften fanns inte i min kropp.

Idag lika så sjukt trött, tog sovmorgon för jag hade inga kunde på fm.
Sov till kl 10.30. Kände mig ganska pigg men det gjorde jag bara ett par timmar...
Började känna mig hängig igen och trött...
Ingen ork till träning idag heller :( känner mig sjukt dålig men man ska ju lyssna på sin kropp sägs det.
När jag kom hem målade jag lite på vår hylla, åt lite och därefter fick jag en sjuk huvudvärk som inte går att beskriva och den sitter fortfarande i :(

Varför mår jag så här??
Känns som om levaxinet inte hjälper längre....
Fel dos?
Eller är detta bara en period nu?
Vill inte må så här :(
Vill vara pigg som jag brukar.

Ska gå och lägga mig nu, kanske blir det träning i morgon bitti...kanske inte...får se...
Imorgon kväll fyller min älskade MÄMMI år så vi ska hem till henne ♥
Natti Natti
2011-02-08 @ 23:45:32 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0