Ännu en dag med...

en vilande Madeleine i sängen/soffan plus lite nagelfix eftersom det är så fruktansvärt tråkigt att bara vara hemma och va sjuk så var det lite tidsfördriv.
Ännu känner jag mig i trött och hängig, febern är iallafall borta och förkyldningen är sådär, kanske lite bättre. Nässprayet jag köpte är helt värdelöst, fick några sprut från M&Ms nässpray för några timmar sedan som var grymt bra. Det gjorde susen i min näsa ska ni tro ;) Nu kan jag ANDAS igen :D
Detta nässpray får inhandlas imorn:p
Hoppas jag mår bättre imorgon, det kryper i hela kroppen på mig när jag inte får träna, riktig ångest. :(
Tänkte gå en lätt promenad imorgon fm ifall jag mår bättre så man får rört på sig lite om inget annat få lite frisk luft. Det kan ju inte skada.
Natti Natti på er
Ha en fortsatt bra lördag
2011-01-09 @ 00:50:04 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0