Bloggpaus = över Nä bloggpausen vara inte ...

Bloggpaus = över Nä bloggpausen vara inte så länge :) Jag trodde jag fått bloggtorka men uppenbarligen inte haha. Saknar det redan hihi. Hade typ paus en dag haha. Jaja I'm back!! Det bästa av allt är ju smsinläggen :) så himla smidigt :) Nu är jag precis hemkommen från ett spinningpass riktigt härligt :d Hade det inte varit för M så hade jag ALDRIG gått dit för gruppträning är bland det tråkigaste jag vet, (innan idag) speciellt om man skulle gå själv. Men ikväll var vi tre tjejer och vi hade jätteroligt:) Så fler av dom :p Blir ev ett bodypump pass på torsdag :) NICE:) Och förresten det dära med att ha en liten bloggpaus hmm... Ingenting för mig ;) Tjingeling

2011-01-11 @ 20:26:59 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0