Go kväll...

Nu är vi hemkomna mätta och belåtna. Nyårsafton bästämde vi med Johan och Martina att vi skulle ut och käka  tillsammans ikväll. Under hela veckan har jag varit tveksam om jag skulle orka med tanke på att jag inte känner mig riktigt 100 och för att jag hade feber igår kväll. Men vi gick enligt planerna ändå och det var super trevligt :D
Tack för en trevlig kväll.

Nu är jag helt slut, Jag minns inte när jag nös så mycket som jag gjort idag, måste va typ 20 gånger...MINST. Men känner mig ändå lite bättre nu än innan idag, skönt att vara ledig imorgon.
Ögonen går i kors nu så det bltr sängen för min del.
Min abstinens efter träning tar över mig snart så funderar på att följa med Fredde till gymmet imorn och bara PowerWalka ...hmm det kan ju inte vara så illa ...har ju inte feber längre..bara snuvig, får se hur jag känner mig imorgon.
Annars vänta en dag till och sedan köra järnet Fredag,lördag och söndag :P
Har ju ett träningsschema att följa;)

2011-01-05 @ 23:09:06 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0