Jag vill inte tro...

När jag vaknade imorse så kändes det som om någon kastat en stor sten i huvudet. Extrem huvudväk som har suttit i hela dagen, ont i hela kroppen och näsan börjar bli täppt IGEN! Jag orkar inte mer, jag vill inte, jag får inte bli sjuk en vända till....
Men det är väl som mamma sa, "jag var inte hemma och kurera mig för drygt 3 veckor sedan då jag var sjuk och hade feber, halsont och förkyld" att ändå gå till jobb... och ändå försöka köra samma race som innan är inte bra i längden....man får det i nacken för eller senare...

Har precis druckit en stor kopp te och ska sova...
Hoppas på att må bättre imorn...
För jag pallar inte en vända till att må skit och dessutom inte kunna träna!
2011-01-04 @ 21:22:40 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0