Rpm = Spinning intervall

Då har jag varit på mitt första Rpm pass. Sjukt jobbigt måste jag erkänna och träningsvärken från gårdagens pass börja kännas när jag satt mig på cyckeln. Nu är jag helt mör i benen :) men det är en riktig härlig känsla.


Jag har ALLTID sagt att jag inte är en "grupptränings tjej" och att jag är mer en "gymtjej".
Jag älskar att gå till gymmet och köra cardio och styrka. Jag har tränat i över 4,5 år nu på samma gym.
Nu tyckte jag det var dags för en förändring :P eller ja..jag har kvar mitt gymkort på Träningsvärket och kommer köra där med men har även skaffat mig i ett gruppträningskort Kokums Fritid. Dom har även gruppträning på träningsvärket men dom passen passar inte mig så bra med dom tiderna jag jobbar plus att det är så mycket roligare att gå med någon man känner och det har jag på Kokums :) så då fick det bli ett kort där med. Sedan är det inte helt fel att det är närmre också OCH dom har Zumba :P
2011-01-12 @ 22:02:54 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0