1 år äldre...




Ja, då har dagen kommit! Jag älskar att fylla år.. Men kan inte åldern stanna nu? Nu sitter vi och äter frukost buffé på båten. Vi har fönster plats så vi ser rätt ut på den norska fjorden :) Mycket vackert! Snart väntas 7 timmar i Oslo.


Igår gick vi ombord på båten. Det var väl inte vad vi hade tänkt oss men vi får ta det som det e. Här är verkligen en blandning på folk... Allt från alkis typer till barnfamiljer. Det bästa på hela båten är taxfree shoppen! Bra priser, bra varor och Madeleine bara älskar det! Shoppade ett par saker igår :p bl.a. ett par skor och för att slippa betala dom själv så fick jag halva av Fredrik i födelsedags present :d Idag på morgonen fick jag öppna ett paket till av Fredrik hihi. Jag fick en hjärtformad Burberry portmonnä :d den e så fin :)


Ha en underbar söndag!
2011-03-20 @ 08:13:24 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0