Fullt ös, det är vad man kan kalla gårdage...

img_8823 (MMS)

Fullt ös, det är vad man kan kalla gårdagen. Gick upp någorlunda tidigt, drack en kopp kaffe sedan stack jag och Fredrik till gymmet. 1 timmes FÖRBRÄNNING utfördes härligt härligt! Efter gymmet åkte vi hem, duscha, käka frulle och sedan åkte jag till doktorn och lämna ytterligare prover. Därefter körde jag vidare för att handla MASSA MASSA MASSA mat! Väl hem började jag laga all den hära maten  :d Nästa helg blir det lite festligheter med familj och nära vänner som ska vara med att fira min 25 års dag :) Gjorde gratänger för 45 pers. Puh tog lång tid men nu är det gjort :d skönt kan jag säg. Nu är dom infrysta i frysen och ska ligga där till nästa helg då det smäller! Men innan dess ska vi åka på en weekend jag och Fredrik :love:  mer om det lite senare ;)

2011-03-15 @ 18:07:58 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0