Tiden, lycka, olycka, träning mm

Fredag och jisses vad denna veckan har gått fort...eller ja...tycker hela livet springer iväg.
Jag menar det känns inte alls länge sedan jag hade min 20 års fest och om två veckor har det gått FEM ÅR!!
Men jag är inte bitter för det, jag har massor på gång nu och har mycket att se fram emot och åldern är bara en siffra .
Igår fick jag reda på att jag har blivit antagen till utbildningen weeiii 
och det känns helt underbart! F*N vad jag längtar nu.

Jag har av privata själ inte tränat så mycket denna vecka :(, vill inte gå in på detaljer men så fort allt blir bra igen så blir det massor av träning här på blogg men innan dess så blir det bara lite då och då.
Det som inte tar död på dig…..stärker dig
2011-03-04 @ 22:04:39 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0