Jag är med i en utlottning & kan då vinna..

Ett träningskort på SATS i Västra hamnen :)

Förra året i november var jag och beställde sushi på N3 här i Västra Hamnen. Där var en låda och man kunde fylla i en lapp med sitt namn, adress och telefon nummer för att vara med att vinna en träningskort på SATS.
Jag fyllde i lappen och tänkte jag vinner aldrig..
SATS ochn att vinna detta träningskort :). Först koppla jag inte för det var så sjukt länge sedan jag skrev den lappen men sen ramla poleten ner :p Hon undrade om jag ville komma och provträna på gymmet eller någon av gruppträningspassen.

 

Valde då spinning som ikväll då.
När jag kom ditt skrevs jag in och ändrade faktiskt passet till Yoga istället. Aldrig gjort det förut så tänkte att det var på tiden att testa PLUS att jag har folk omkring mig så tjatat på mig att jag ska gå för att jag behöver "stressa ner". 1 timme långt och jag måste säg det var en upplevelse.
Väldigt speciell träning och det var jobbigare än vad jag trodde. Men man ska ge det ett par gånger så blir det säkert bra :)

Ni som känner mig vet hur jag är, men ni som inte gör så kan jag beskriva mig kortfattat med fyra punkter:
• Kontroll freak
• Snäll
• Ödmjuk
• Omtänksam
Som sagt...
Allt ska vara perfekt!
Det ska hända NU INTE sen!



2011-03-11 @ 00:14:19 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0