Vilket underbart väder det har varit idag ...

img_2756 (MMS)

Vilket underbart väder det har varit idag :) Idag har jag varit hemma hos Janne då han bjöd mig, mamma och Jack på lunch (Fredrik skulle också följt med men han hade match (dom vann med 2-0) Efter lunchen satt jag och Jack och kolla på systemkameror.  Är sugen på en sådan för att kunna ta bra bilder när jag sminkar och även för att fotografera helt allmänt allt annat. Han är grym på sådana prylar ;) så nu vet jag vad jag ska för någon :) Nu ska bara pengar hostas upp ;) Nu är vi på väg till Andreas och en höggravid Nadja! Snart dags :p 4 dagar kvar! Tjingeling

2011-03-06 @ 18:29:32 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0