Borta bra men hemma bäst!

Hej hopp allesammans.
Nu är vi hemma i Sverige igen och det är rätt skönt faktiskt. Skönt med semester men jag började känna mig rätt rastlös i slutet så det är skönt att äntligen börjat jobba igen.
Vi har haft en toppen semester, vi har varit på hamam (turkiskt bad), båtutflykt, varit i olika så byar i Alanya och tittat och så har vi även solat och badat lite =). Så vi har hunnit att göra väldigt mycket på en vecka kan jag säg.

Bilder kommer komma upp inom kort ;)

Idag var första jobbdagen på väldigt länge, skönt som sagt att vara tillbaka :) Kul att träffa mina underbara kollegor igen och mina kunder så klart :)

Efter jobb och lite ärenden så åkte jag hem och byte om till träningskläder.
Sedan blev det powerwalk med M längs Ribban och på tillbaka vägen gick vi nere vid vattnet :)
Mysigt och träning samtidigt :d
INLÄGG

2011-05-10 @ 22:47:20 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0