En vecka har nu gått...kostupplägg

Efter som att min kost är rätt så ensidig känns det ganska onödigt att lägga upp kosten dag för dag.
Min kost består av mycket protein som ni säkert märkt, lite kolhydrater och lagom mycket fett.
Frukostarna kommer att bestå av kesella med lite müsli, prtoteinsmoothie, keso eller ägg.
Mellis: kesella, smoothie, proteindrink, keso, frukt/bär, ägg
Lunch/Middagar: Proteinpannkaka, kycklingfilé, räkor, laxfilé, torskfilé, tonfisk, mager nötfärs, makrill tillsammans med massa grönsaker/sallad och ev en kesella sås.
Kommer köra så här fram tills jag nått mitt mål till sommarvikten.

Jag kommer fortfarande lägga upp recept på mina experiment och ett och annat foto för att ge er lite inspiration
bilder säger mer än tusen ord =)
Tjingeling på er =)
2012-04-22 @ 18:41:33 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0