Söndagens kostupplägg

Trots att jag höll mig nykter igår på festen och körde så kommer man inte ifrån att man går och lägger sig senare än vanlig. Vilket gör att jag är så sjukt seg idag.. Man känner sig nästan bakis fast man inte drack... Vi orkade inte ens lagga någon mat så fick bli färdigmat istället och det brukar inte va något alternativ för mig för då hade jag ställt mig och fixat någon mat men idag kände jag verkligen, Jag orkar inte.
Då försöker jag alltid välja det nyttigare alternativet, Fredrik vill ha pizza och det är inget alternativ för mig så det fick bli kebab som är lite nyttigare iallafall.
Lite ångest får jag erkänna att jag har...
Men imorgon är det en ny veckan,
nya tag, nya utmaningar och en fartfylld vecka :)


Frulle
Sjukt sen sådan i och med vi sov länge.

Surdegsbulle
Leverpastej

Mellis:
Kesella

Middag
Kebab med mycket sallad
(ingen dressing)




2012-04-22 @ 18:58:08 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0