Planering är AO

Först och främst vill jag be om ursäkt till alla läsare att jag varit världens sämsta på att blogga sedan jag bestämde mig för att "börja igen". Men nu ska jag göra ett nytt försök och det är på allvar denna gången ;)

Idag har jag varit ledig, som vanligt har man alltid massa grejor att stå i så imorse började jag med att göra en
"Att göra lista" Dom är rätt underskattade dom där :) Fått gjort enormt mycket idag, men lista är inte avklarad helt ännu.

Några punker från listan idag var att
Handla √
Crosstrainer träning 30min √
Zumba träning 65min √
Laga mat √ (eller ja, jag håller på ;) )
Planera matlådor inför kommande vecka √
Grönsaker i ugnen och till det blir det en smarrig pepparbiff :)
2012-02-27 @ 18:29:11 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0