24/1- Tisdagens Träning och kost

Gårdagens träning kändes bra trots min fruktansvärda träningsvärk efter mitt och Fredrik boxningspass i söndags. Crosstrainer 45 min intensivt. Man får en sådan härlig känsla i kroppen när man kör så intensivt att man känner att man inte orkat 10 sekunder till :)

 Kosten blev också super.

Frulle: Fiberhavregrynsgröt 1dl
Lättmjölk 1dl
Hallonsylt (lågkalori) 2 msk

Mells: Banan

Lunch/MIddag:
Lövbiffgryta
½ dl bulgur
och lite grönt

Mellis: Päron

Kvällsmat:
Smoothies (protein, ½ banan och hallon)
2 smörgåsar med ost och skinka.

Övrigt:
½ bars

2 liter vatten
kaffe med lite mjölk
PepsiMax

2012-01-25 @ 09:51:43 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0