Jobb, syltan, bowling..träning

Gårdagen var full av aktiviteter :)
Jobbade först 9-14.20 sedan hem och fixa fika till oss. Tog mig en power nap. Fixa till sig inför kvällens festligheter. Begav oss till Syltan för att äta en god middag med goda vänners sällskap. Riktigt gott vin fick vi också!
Begav oss till Big Bowl..
2 timmars bowling.. Börjar alltid bra men slutar... Ja jag behöver väl inte skriva mer... Eller jo... Jag är igen dålig förlorare i bowling sen kan ni dra slutsatserna själva haha. Kvällens drink var väldigt god där... Absolute raspberry... (Trodde aldrig jag skulle dricka den mer men tji fick ja) :)
Citronjuice, tranbärsjuice, is och en citronskiva i :) väldigt god.

TACK ALLA FÖR EN SUPER TREVLIG KVÄLL!!!


Efter en sådan kväll kan man inget annat än att tänka på träning idag!
1 timme på crosstrainern blev det och härliga 900 kalorier förbrända :)


Sweet dreams

2012-03-04 @ 23:25:36 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0