Smoothie fulle

Gårdagen blev intensiv så att jag hann in med allt. Bl.a. att inte hinna skriva några rader här.

ZUMBA träning blev det igår! Det är sjuk kul, att kunna dansa och ha så kul och samtidigt som man bränna så mycket kalorier det är så perfekt!



Ja saknar alla mina vänner från semestern så himla mycket, känns som en evighet tills vi ses igen. Men man får tänka att tiden går rätt fort ändå så jag får nog träffa dom snart en efter en :) kan dock inte fatta att tiden gått så fort att det är en hel vecka sedan som jag åkte från Bangkok.... Usch...


Jag har INTE tröttnat på den thailändska maten ännu så igår gjorde jag min egen variant på Pad kapow! Väntar på en "riktigt" Thai recept men så långe fick det bli en à la Madeleine variant :)




Idag är det torsdag och dagen börjar med en härlig protein Smoothie, 2 knäckisar med ägg och kaviar och det viktiga KAFFE :)

Ha en bra dag allesammans <3

 

 

2012-03-01 @ 08:15:28 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0