Måndag hela dagen :)

Efter två vilodagar i rad var jag nu grymt sugen på att tillbringa nån timme på gymmet i förmiddags! Jobbade i lördags så mina lediga dagar fick bli söndag, måndag vilket funkat utmärkt för mig!
En dag till vila och en dag till en fart fylld måndag :)

Dagens träning blev löpning, rygg & biceps. Den senaste tiden har jag ökat en hel del i vikter och det är lätt man kör fel när man börjar köra tyngre så körde både lättare och tyngre vikter idag för verkligen fokusera på övningen. Kändes riktigt bra!


Jag har sagt det i tidigare inlägg men jag säger det igen. Kosten är A - O.
Så idag när jag ändå är ledig har jag planerat in och förberett mellis, luncher och middagar inför veckan :)
Perfekt, så slipper man tänka på det under vecka och man spara väldigt mycket tid!

2013-02-11 @ 16:59:03 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0