Tisdagens kost & träning

Tjingeling! 

Perfekt start på dagen, träning innan jobb!

Gick upp med tuppen imorse och stack till gymmet. Blev ett ordentligt axel, mag och benpass och jag börjar redan känna hur träningsvärken börjar komma smygande. Men det är en härlig känsla så det gör inget =)

 

Dagens träningspass: 

Uppvärmning:

10min på Crosstrainern.

 

Mage:

Benlyft på bänk 3x15

Sit ups Rakt fram, åt höger & åt vänster 3x40

(på varje)

Pullover crunch med 10kg vikt

3x15

 

Och sist men inte minst efter att ha tröttat ut magmusklerna något kopiöst körde jag plankan, orkat dock inte så länge men man tränar ju för att bli bättre, inte sant? 

 

Plankan:

3x 30 sek

 

Axlar:

Hantlar åt sidorna med (lätt böjd armbåge)

3x10 

Hantlar åt sidorna ( raka armar)

3x10

Axelpress:

3x8

Rullande axlar med vikter:

3x15

 

Ben: 

Utfall i smith:

3x10

Knäböj i smith:

3x10

Hip Thrust:

3x10

 

Dagens kostupplägget var noga planerat så det blev bra med den med =)

 

06:20

PW - Innan gymmet och ett glas vatten 

 

09:00

Efter gymmet:

Protein Double Pro choklad

osaltade riskakor

Russin

 

11:00

Fiberhavregrynsgröt

Äggvita

Läg kalori hallonsylt 

Mjölk

Kaffe

 

14:00

Nöttfärsbiff

Sommargrönsaker (blomkål, ärtor & morötter)

Avokado

Kiwi

 

17:00

Kesella

 

20:00

ProteinVåfflor 

 

Under dagen har jag druckit ca 2 liter vatten

(vattnet under träning är ej inräknat)

 

Nu kallar sängen! Natti Natii!

 

 

2013-01-29 @ 23:09:00 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0